Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak uklízí? Tipla bych si, že v menstruační fázi častěji vysypává koš na záchodě...

3 0
možnosti

Á to už tu dlouho nebylo. Vy se z toho zacyklení už asi nevyhrabete, že?:-)

To bude malér až to přestane....co budete, proboha, dělat?;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

S přechodem se začne rozmotávat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle fakt nepozoruju. A co na mě určitě nesedí, je nadměrný úklid v období PMS.

1 0
možnosti
Foto

J79a24n56a 24M11a63j86o73v62á

26. 1. 2016 19:31

Já to mám v pohodě, neuklízím nikdy. Asi budu anticyklonní

2 0
možnosti
Foto

Ještě, že jsem bicyklická.

2 0
možnosti
PP

jednoduše - dobráci se přizpůsobí periodě, ti co doma moc neposlouchají na to kašlou v každé fázi...;-)

0 0
možnosti
JG

Fakt by mě zajímalo jak uklízí muži:-)

0 0
možnosti
LK

Protože nemají fáze, tak uklízejí stále a trvale stejně. Buď špatně, anebo velmi dobře.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS